Nie musisz już ręcznie wprowadzać faktur - OCR zrobi to za Ciebie!
Sprawdź, jak zwiększyć efektywność pracy i zaoszczędzić pieniądze!
Funkcja OCR umożliwia przetworzenie blisko 400 faktur w godzinę.
Tym sposobem można zaoszczędzić od kilku
do nawet kilkunastu tysięcy złotych,
co odpowiada średnio 2 etatom.
Dzięki automatycznemu księgowaniu faktur
zmniejsza się ryzyko występowania błędów księgowych.
Wszystkie faktury klientów
przechowywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Koniec z szafami wypełnionymi dokumentami
Cyfrowe przetwarzanie pozwala na bieżący dostęp
do faktur bez względu na miejsce i czas.
Wszystkie dokumenty klientów przechowywane są na serwerach
spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Dodatkową ochronę gwarantuje tworzenie kopii zapasowych
dokumentów przechowywanych w chmurze.
Nowa funkcja umożliwia automatyczne zaczytywanie danych na fakturze zakupu. Cały proces odbywa się zaledwie w kilku prostych krokach.
Skanowanie i przesyłanie faktur do systemu jeszcze nigdy nie było tak wygodne. Funkcja OCR pozwala na uzupełnianie danych z zeskanowanych faktur lub zdjęć z telefonu.
Integracja z dyskami zewnętrznymi Google Drive oraz Dropbox ułatwia użytkownikom przechowywanie całej dokumentacji księgowej.